ORANGES

Bosan datang kena buat aktiviti ini ..

7 comments


bila sabtu ahad datang menjelma , aku pasti rasa sangat bosan berada di kolej .. walhal , rasanya dah biasa dengan kehidupan di sini .. nak kata sebab berjauhan dengan family , mungkin juga itu salah satu penyebabnya ..

huhuh .. bilalah boleh balik rumah agaknya ..

since dari matriks aku memang paling tak suka berada di hostel tatkala sabtu dan ahad .. so , cara lain nak hilangkan bosan tu , aku kenalah pergi berjalan-jalan ke mana-mana walaupun diri tu memang dah penat ..

dapat jalan dekat-dekat pun jadilah .. tapi , tengok juga fulus yang ada dalam purse .. kalau tak ada , memang berganda-ganda bosan aku tu jadinya .. dan lagi satu favourite kalau dapat berjalan-jalan seorang diri ..


mungkin nampak macam aku kera sumbang je , tapi baiknya aku jadi diri sendiri .. tak perlu nak tiru orang lain .. dan keluar seorang diri boleh buat aku bebas .. keluar dengan kawan , nak kena ikut kehendak dia pula ..

nanti kehendak kita je nak ikut , dah rasa macam tak kena , kan ? lepas tu , kalau dia dah penat kita nak kena ikut dia balik .. tapi kalau dah dia pula yang tak reti-reti nak balik ke kolej pun susah juga tu .. kita yang penat ..

aiseh , senangnya seorang diri juga the best ..

susah nak ikut kehendak masing-masing bila keluar beramai-ramai ni .. tak percaya bila dah balik tu mesti ada yang bermasam muka je .. setakat ni , keluar dua orang (aku dan seorang member) masih relevanlah bagi aku ..



notakaki:
hari ini aku double triple penat , dan berat aku dah turun 3 kg .. bangga !
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

7 .16kg daun berguguran:

ijA said...

suka juga keluar seorang-seorang dan tapi kene jaga diri juga...

SoLy SoLicious said...

sehari turun 3kg..mantap!!

Tea Dno said...

@ijA
tu lah..pompuan memang kena jaga diri lebih2..

Tea Dno said...

@SoLy SoLicious
huh?misunderstood ni..sehari turun 3kg gembira wehh..

Abg Stalker said...

3kg?!wah..hebat2.haha..tahniah tea.pasni pusing la parit raja 12kali,pastu g BP mall pusing 12x jgk.kih3 ^^

Tea Dno said...

@Abg Stalker
xsgka pulak kan..jgn p melantak bnyk2 pasni dah ar kan..kekeke..pehh bp mall,xdaya nk jejak slalu..hahaha..

Syuxer said...

gambar sungguh seksi hehe..

pergi berjalan2 memang perlu untuk hilangkan bosan..

apapun hati2 keluar seorang diri..bahaya ada dimana2..